2012-11-03
 00:37:35

2/11 2012

Idag har varit en rätt så bra dag :)
Var på vrams gunnarstorps julmässa med familjen, mormor & Kalifa!
Jätte mysigt som alltid!
Sen vid halv 7 vart vi bjudna på middag
hos familjen Mårtensson :) Kalkon, mums!

Det som inte var så bra var att jag fortfarande inte mår bra :( har jätte ont i halsen och fortfarande problem med öronen. Tror att infektionen satt sig på innerörat, för jag känner mig yr hela tiden och har dålig balans. Så ska till doktorn imorgon igen :/ trist, för imorgon ska vi fira mig hos mina föräldrar!

Hoppas allt blir bättre snart!

Förresten, här om dagen när jag skulle tvätta kalifas jeans upptäckte jag något lite skoj ;D bifogar bild så får ni se!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: