2013-03-02
 18:07:13

2/3 2013

Hej :)
Om en vecka fyller mitt hjärta år :)
Så det skall firas :D

Han går dock med gips just nu och skall opereras på måndag.. Jag är mer nervös än vad han är!
Vad hände?
Jo.. Vi träffades i tisdags på gympan och han sa till mig att han hade gjort illa sig när han hade meckat. Han ade råkat stöta en kniv i handen vid tummen.
När han visade mig det tkt jag först det var löjligt, för märket var så litet. Men det slutade inte blöda och det var djupt. När han sa att han inte kunde röra på tummen så bestämde jag att vi skulle åka in och få de kollat.
Sjuksköterskorna tyckte också de var litet, men eftersom han inte kunde röra tummen så blev han prioriterad hos doktorn. Doktorn tog ingen chansning, så han lokalbedövde och snittade upp en bit så han kunde se om senan var av. Oturligt nog så var den helt av, därför han inte kunde röra tummen. Så han fick sy och fick gips.

Usch!!!
Ni ska få se bild på såret, så förstår ni vilken otur han hade.. Så litet, men så pass stor skada.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: