2012-01-09
 10:56:26

9 jan, simning

Halloooj.
Igårkväll blev det en riktigt mysig kväll med mitt hjärta.
Som jag älskar den pågen alltså! Mer än någonsin. Han har ändrat
sig så sjukt mycket de senaste halvåret och de gör mig så himla glad!
Tack för att du känner dig trygg med mig och kan prata med mig!

Klockan 06.50 ringde klockan imorse.
Klockan 07.50 mötte jag lillasyster vid busshållsplatsen vid
Biblioteket och sen gick vi till simhallsbadet. Vi simmade i ca 50 minuter
och solade i 20 minuter. Det var så himla avslappnande att simma så tidigt.
Det var mörkt i hela simhallen, endas lamprona från bassängen lös. ´

Nu är jag tillbaka hemma hos kalifa. Ska kolla lite paradise Hotel och
läsa min nyinköpta vecko revyn..

Sen vid 7 ikväll ska jag träna med Alexandra och Kalifa.
Ajajaj min kropp! :D

Ska kränga clementiner nu. PUSS


Linnéa


Anonym

Riktig skönt imorse ^^

När du läst klart din tidning kan jag få

Ärva den då? Har inte läst vecko revyn på typ 5

Månader. :O

Love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: