2012-01-08
 20:42:48

8 jan, träning!

Halloj!
Igårkväll hade jag och Kalifa ett låååångt seriöst samtal.
oj de lät allvarligt! hehe.. Nej men vi vill ändra vår hälsa.
ändra maten, slänga allt onyttigt godis, chips och läsk och
utnyttja våra träningskort! Så igår kväll åkte vi och tränade, vi var ensamma
på gymmet, hehe!
Vi var där innan och ska dit imorron igen! Ska träna med Alexandra från grundskolan :D
Längesen man träffade henne! Skojj!
Imorgon bitti ska jag simma med Linnea också :) Så imorron kväll
kommer jag vara trött! tihi de känns sp skööönt! att äntligen hittat motivationen
och jag å Kalifa kommer hjälpas åt. Han vill äta rätt för att få bättre hälsa, gå upp i vikt
och bygga muskler. Jag vill få bättre hälsa och gå ner i vikt :)

Äntligen.

nu blir de filmmys med älskling <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: