2012-01-21
 19:23:43

21 jan, rübrik

I förmiddags var vi i Laluna kören konfirmandledare.
Det var faktiskt rätt roligt :) Blev en del teori, lekar osv :)
Sen åkte jag, Kalifa och Binta till deras mormor i höganäs och
åt jätte god mat! namnamn!!
Är jätte trött nu.. hade behövt vila en stund, men orkar inte.

Är sugen på gooodis ;(

Önskar att killar kunde förstå tjejer.

FAKTA

Smeknamn:
Har inget bland vänner, bara älskling av Kalifa :)
Födelsedag: 4 nov
Bor: Dalhem/Strövels
Arbete: Strövelstorps skola

FAVORIT…

Färg:
Beige, röd, blå
Plats: Sängen
Drog: Kärlek
Fordon: ingen aning!
Film: The notebook och a walk to remember
Djur: Taiga
Affär: Lindex, Kicks, Game, Lagerhouse
Serie: Vampire diaries, greys anatomy, Grimm, dr House, Criminal minds
Café: EH
Skor: Tunna skor typ sommarskor

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja ibland
Gnälla: Ja ibland ^^
Skrika: Händer..
Sova: För lite och för ofta?
Drömma mardrömmar: på sista tiden ja :/
Drömma sexdrömmar: har hänt, men längesen
Försöka vara annorlunda: Nä?
Klä dig i svart: Ja jag har många klädesplagg som är svarta
Ha sex: Med Kalifa ja självklart
Hata folk: Säger nog ofta att jag gör det, fast jag kanske egentligen inte menar det
Lita på folk: Nej.

NÄR…

Åt du senast:
för 2 timmar sen
Läste du en bok senast: Julas
Var du på konsert senast: Hm, vet´inte just nu
Köpte du något senast: i onsdags
Kysste du någon senast: Innan
Svor du senast: Förmiddes ^^
Sjöng du senast: I förmiddes med konfirmanderna
Klagade du senast: igår typ?
Är det sommar: efter midsommar

VEM…

Saknar du:
Desideria.
Rörde dig sist: Kalifa
Kysste dig sist: Hjärtat
Gjorde dig riktigt glad senast: Hmm, riktigt glad? vet ej
Fick du sms från senast: Mamma :)

HAR DU…

För många vänner:
Nej
Tvångstankar: Nej, inte vad jag själv är medveten om? xD Jag måste bädda sängen innan jag sätter mig på den, räknas de?
Någon annan psykisk sjukdom: Nope
Färgat håret: Ja för nån vecka sen
Brutit några ben: Ja, lillfingret ^^
Några piercings: Ja, öronen, tragus och läppen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort! många gånger..
Bra självförtroende: Inte just nu
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Aldrig! Har fått gratis :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp :)
Varit kär: Ja, jag är kär
Blivit kär i någon på nätet: Ja, 2 gånger
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: typ, eller mer dissad en gång
Velat vara otrogen: NEJ!

HUR….

Går du:
jadu.. är väldigt klantig, så jag går väll ostabilt xD
Fördriver du tiden: FILM efter film efter film..
Mycket pengar har du: just idag är de inte många hundralappar.. Men lönen kommer nästa vecka ;)
Tjänar du pengar: Är timanställd, så de varierar :)
Ofta diskar du: sällan
Ofta städar du: händer
Ofta träffar du din familj: för sällan..
Mycket äter du: för mkt? xD

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: Ofta
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är ;)
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: överdrivet ibland..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: