2012-12-03
 10:54:07

3/12 2012

Hejsan:)
3e december.. :D

Den första december blev jäääätte mysig! Först och främst så kom första snön. Bra tajming? ;)
På kvällen sjöng vi i Laluna kören på ett julbord i Ängelholm :)
Kalifa var i garaget och meckade med saaben :) äntligen är den nästan klar! Bara ett nytt kullager, sen e den klar.

I går var det första advent!
Såklart sjöng vi i kören adventlåtar!
Efteråt fick jag ett diplom från Lund om att jag sjungt i kören i 14år!! 14år!!

Glömde ju.. I fredags var vi, familjen, på julmarknad på Liseberg. Sååå mysigt!!

Gash.. Jag ska skriva mer. Vill bara påminna mig själv om det.. Nu när jag kan skriva genom mobilen förenklar de ju lite :)
Ajja ska jobba vidare ;) hare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: