2012-12-10
 13:00:18

10/12 2012

Hejsan!
Igår hade vi lucia firande i kyrkan.
Men det blev inte som vi tänkt oss..
De började med att en flicka svimmade och började krampa. Mest troligen hade hon ett levande ljus för nära ansiktet som ströp syren för henne..
Sen Fick en konfirmand lägga sig ner för hon var svimfärdig! Helt vit i ansiktet och på läpparna.
Sen fick lucian sätta sig ner och ta av kronan för hon började skaka. Och sen mådde två av de mindre flickorna dåligt pga allt detta och började gråta och fick sätta sig ner. Så vi fick avsluta hela luciatåget.. :/ inte alls som vi tänkt oss alltså.. Tyvärr hade vaktmästaren skruvat upp värmen så de var jätte varmt där inne. Alla mådde dåligt!

Menmen..
Idag har jag och min skatt 2år & 2månander! <3

Jag var nyss i stan och uträttade lite ärenden.. Så sätter sig en gubbe bredvid mig som är full och börjar stöka. Han försöker öppna en flasköl med en nyckel och säger till mig "de e för att jag har halsfluss"
Jag bara jaha..
Sen när jag ska gå av, så säger han "jaha så du ska av.. (Och drar in benen) kommer du förbi?"
ÖÖÖHHHH!!! Ja men jag vill jätte
Gärna klämma mig förbi dig...
Hade han bara suttit och varit tyst hade jag struntat i vilket.. Men nejdå..


Linnéa

Haha mums vilken goding som satt sig med dig!

Örrk >.<

Svar: haha, ja eller hur -.- Ville bara ignorera honom, men inte så lätt när han hela tiden skulle prata med mig om saker som jag inte fatta vad han sa.. suck!
IdaBarnholdt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: