2011-05-18
 22:41:02

Shining light

tankar tankar tankar..
Känner mig så himla loffe!! Har inte orkat sminka mig på ett par dagar,
har inte orkat färga håret på... månader så har en riktigt stor utväxt.
Har inte orkat noppa ögonbrynen på ett par veckor. ÅH!
Imorron ska jag färga håret & allt de där! Vill känna mig pigg igen!

Men, känns lönt om jorden går under på lördag? Ajja, isåfall dör man
fräsh iallafall! Hatar att ens tänka på det. Vet inte om jag ska tro de eller
ej. Omedvetet då alltså..

Ska sluta klaga.. Ja jag lovar! Men inte idag, inte imorgon och inte på fredag.


Jag älskar dig Kalifa, med hela mitt hjärta! Ingen kan få mig så glad som du!
Älskar dina dumma flipp!
För nån dag sen låg han i princip uppe på mig när vi kollade på film, så
sa jag flytta på dig de där gör ont! (Säger det lite väl surt.. men ja :/ )
Så flippar han, och lägger sig ännu mer på mig, jätte nära och frågar
med en UR GULLIG röst " Kan jag ligga såhär?" Jag börjar garva och säger nej? xD
Så lägger han dig på ett lite annat sätt, men fortfarande på mig å frågar
" Kan jag ligga såhär?" osv, ni fattar! Så sjukt söt du är min skatt! De e bara
du som kan ändra mitt humör på 2 sekunder!



Det finns RENT UT SAGT idioter som försöker förstöra mellan mig och Kalifa.
Personer som försöker hitta på saker som ska få mig sur på kalifa,
bara för att dom personerna inte kan släppa taget! Personer som tror att
jag ska dumpa kalifa och va med dom istället?!?! OMG, de enda ni gör
är att såra MIG, inget annat. Ingen har betytt så mycket för mig som Kalifa gör
och vise verse. Finns inget ni kan göra..

You light up my life!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: