2011-05-25
 12:34:26

Onsdag :)

Jag är trött.  huehuehue.
Då var det onsdag, igen! Var tar tiden vägen?
Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi ska tiill Liseberg :D

Jag glömde ju skriva om den 21a maj. Jag var über nervös,
även om jag inte riktigt trodde på att jorde skulle gå under.
Vilket den inte gjorde heller, tokfan till profet!

Idag ska jag.. vet inte :D
Hjälpa Kalifa med en sak, kanske titta på film? (A)
Om nån vecka tar han studenten. Min pojke blir vuuxxeen, äntligen!? haha!
älskar dig din fjönt! Han mobbar mig för att jag e trött. Bara för att han
har varit vaken sen 8 typ.

Jag längtar inte till sommaren.
Denna sommaren innebär bara jobbjobbjobb! De ska bli kul, men
hatar tidiga morgnar. De bästa är att Kalifa också har fått ett
sommarjobb. Så jag slipper tänka på att han är ute och roar
sig medans andra sliter och tjänar pengar ;)
Så i slutet av sommaren kanske vi två kan åka på en liten resa tillsammans!

Ha de fint!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: