2011-03-30
 18:46:26

You can count on me..

clowns do not smile.
They might be funny, but their smile is just fake.
Its just paint.

Fick reda på var jag ska vara under mitt sommarjobb.
På kungshult i Helsingborg, alltså på Kalifas mammas jobb xD
sammaträffande eller vad? Spännande!!

Igår var jag på bruks med Pappa, mamma och Emma :)
Jag & Pappa (och Emma hjälpte till på ett hörn) Stod i köket
som vanligt :) Kalifa bad mig komma till honom efter det.
När jag kom till Kalifa stack vi två & Matte till Donken. Matte var hungrig som vanligt xD
Där träffade vi Sami och Milan.

Count on me - Bruno Mars ( Öppna med spotify )






Ibland undrar jag.. var finns alla dom som en gång brydde sig?




Minna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)



PUBLICERAT: 2011-05-08, 13:05:13 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: