2011-03-15
 21:56:13

I got a feeling

Är det så att vi tjejer överreagerar lite mer än för ofta,
eller fattar killar inte att de dom gör kan kännas så FEL?
Fick reda på för nån dag sen av min pojkvän att han ska
"fika och prata" men en fd tjejkompis. Dom var vänner genom deras
gemensamma sport och har inte träffats på typ ett år. Ska det kännas
konstigt för mig att han ska träffa en tjej och fika & snacka med henne?
När han knappt gör sånt med mig? Hmm...

Iaaallafall.
I fredags var jag & kalifa först på förfest hos Dennis i bjuv.
Där träffade jag en härlig brutta som heter Emilia. Av henne fick
jag reda på att mitt ex strulade med henne medans vi var tillsammans (Y)
GREAT! Varför är killar svin? Bra fråga.
Men, jag lät inte det förstöra min kväll. Vi stack ut på krogen och roade oss.
Samma sak på lördagen, de blev krogen som heter bakom. Kalifa var lite
övergullig i lördags.
Ibland har folk vi träffar på krogen inte fattat att vi är tsm, för jag är inte en
sån tjej som sitter i knät på min pojkvän hela tiden och inte kan roa mig själv.
Men, när folk har sagt de till oss, kändes de konstigt. Så i lördags var kalifa
vid mina sida heeela tiden :D Han släppte inte min hand och slutade aldrig
pussa mig. (A) En heel del dans blev det också!
Älskar dig min underbara pöjk!

Har varit hos honom fram till idag, och ska nog dit imorron igen.
Ska till jobbcoachen på torsdag, så de underlättar om jag sover
i stan. Och vi köpte ett nytt ps3 spel igår :D Star wars, clone.
Skit kul :D Vi är helt beroende båda två! Får se om han kan hålla sig
borta från spelet tills jag kmr igen ;)
Btw, var med Linda i söndes medans Kalifa & Matte höll på med bintas bil.
DE GILLAS.

Nu blev det mkt text igen. vafaaan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: