2011-03-16
 00:58:42

Hur orkar människor?

Hur orkar människor hålla på..?
Hur orkar människor såra varandra..?
Hur orkar människor förstöra för andra..?
Nej nu är jag irriterad! Både på lättmanipulerade
människor och människor som tror att dom kan göra
preciiiis vad dom vill och känner för. Nej fy för!!


Nu ska jag berätta om ett av mina största misstag i mitt liv.
Jag träffade en kille.. Som jag sedan fick reda på var förlovad (!?!?)
Vilket svin! Han sa att dom hade "uppehåll" Men nej, dom hade gått
och förlovat sig. Mitt misstag var att jag inte berättade något för tjejen.
Jag ångrar det till 1000! I fredags när jag fick veta att mitt ex
vart otrogen mot mig, önskade jag att någon hade berättat det för mig.
Så jag hade sluppit det sista året tillsammans med ett sånt svin :S

Som tur är, är inte han jag träffade och hans "flickvän" tillsammans längre.
Annars hade jag inte tvekat en sekund på att kontakta henne och berätta
vilket svin han är/var. Ingen förtjänar att bli så sårad bakom sin egen rygg.
Våga berätta! Det är oftast inte ditt fel..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: