2011-03-08
 13:53:40

;/

Kalifa kom hem till mig i söndags eftermiddag.
Först var det jätte mysigt, vi hade ju inte träffats på hela helgen (A)
Men sen.. Jag "bråkade" med mina föräldrar den dan så jag var på
rätt tjurigt humör. Och sen blev det bara värre. Jag & Kalifa började
bråka över några omlämpliga sms som han och hans *nånting* hade skickat
med varann i fredags. Så satans sårad man blir..
Snälla sluta skriva sånna sms till min pojkvän. Tror inte du hade gillat
om din pojkvän skulle få sånna sms från någon.

Var hos min jobbcoach igår. Förstod nog bara hälften av vad hon sa.
Tror hon är från spanien, kanske? Menmen.. Kalifa kom och hämtade mig
efter det. Kom nyss hem. Sitter och tänker på typ, allt.
Mår egentligen skit dåligt just nu.

Det enda som var positivt med att bara borta från Kalifa en hel helg
var väll alla söta sms man fick (A)

Inte varje dag någon kallar en smart ;) ---> EMMA LYRBERGS BLOGG


felicia

What? Åhh hatar efterhängsna tjejer.


carolina

HAHAHAH JAG DÖÖÖR! FELICIAS KOMMENTAR!!! HAHA

Du e den mest efterhängsna tjejen jag känner!!! HAHAHAHAHA, sluta smsa min pojkvän >.<


Ida

hehehehe


Jimmy

Tjejer är dumma i huvet, det e ju de jag försöker säga..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: