2011-07-07
 12:54:06

jobb jobb jobb!

förlåt förlåt förlåt.. Men hinner knappt inte skriva
om dagarna. Antingen jobbar jag eller gör jag en massa annat.
De blir lätt så på sommaren.

Jobbade helgen, men slutade 12 i söndags. Så jag, Kalifa och Sara Green
åkte till Åstorp å gick på deras marknad. Jag å Kalifa delade på en Langos.
ÄLSKAR DOM. Längtar till hbg festivaalen så jag kan äta en varje dag :D
Efter marknaden var vi så lööökiga. Så vi åkte till råå och badade :)

Var ledig måndag & tisdag. Jag var hemma med familjen medans
Kalifa jobbade, sen åkte jag te honom :)
Börjar inte jobba förens kl 4 idag. å imorron är jag ledig, då ska
jag till malmö med familjen :D Sen vaa med min älskade igen ;)

För några dagar sen så köpte Kalifa ett halsband till mig, och ett
till honom. På mitt står de Kalifa å på hans står de Ida :)
Söööet <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: