2011-01-20
 19:20:20

:)

Jag är inte deprimerad. Jag är uttråkad.
Jag satt och läste i min dagbok innan, från förra året
och innan dess. Så mycket man gjorde! Varje dag i skolan var
inte den andra lika. Så roligt vi hade! Nu ser alla mina dagar likadana ut.
Jag klagar inte, jag slipper att gå upp tidigt och jag spenderar mkt tid
med Kalifa. Men jag vill ha något att tänka på, något att prata om.
Egentligen orkar jag inte börja jobba, jag vill plugga. Men.. ja!
Samtidigt vill jag ha en lägenhet och skaffa mig ett liv, helst i hbg.

Nästa helg ska jag & Kalifa åka och besöka Dessan :) Ska
bli super kul :D Längtar så sjukt mkt efter dig min skatt!
Känns jätte konstigt att Dessan & Kalifa fortfarande inte ha träffats :/ <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: