2011-01-06
 00:15:18

<3

Jag vill göra något med mitt hår!!!
Jag vill färga utväxten men vet inte om jag vill vara
svarthårig längre :/ Hjälp?

Jag har inte skrivit sen innan nyår kom jag på..
Nyår blev en mysig kväll med Kalifa. Lite mkt alkohol
dock!  Fick avsluta och börja mitt nya år med honom, känns bra :)
Blev ingen vidare bra start på året, eftersom jag bölade.
Vill inte direkt berätta vrf, vilket egentligen är obetydligt nu.

Sen nyår har jag bara varit med Kalifa. Massa mysiga dagar och
kvällar. Vi var på bio i helgen och såg TRON i 3D, den var bra!
Jag älskar att vara kär, och just nu känns de så himla bra! :D

På fredag blir de nog bowling med familjen
och på lördag ska jag vara barnvakt med Nicole :)

På mådag har vi varit tsm i 3 månader.. Ska jag vara
ärlig känns det som en jätte lång tid! Kanske eftersom vi har
spenderat nästintill varje dag med varandra, men iallafall :D
Det kan bara bli bättre <3

mina systrar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: