2011-02-28
 17:40:23

Helgen!

Vilken helg.. Vilken helg..!
I Fredags åkte jag till Kalifa. Vi träffade Sami, Milan & Amir på
maxi, sen följde vi med dom till Samis garage. Stod och snacka
ett tag, sen åkte vi hem och mööös! Gick och la oss relativt tidigt
eftersom vi skulle upp kl 9 morgonen efter.
På lördagen åkte vi till Malmö för att Kalifa skulle fota sig :)
Stilig karl man är tillsammans med! Sen på kvällen åkte vi till påarp
och firade Marco som fyllt 20 i veckan :) Trevlig kväll måste jag säga.
En del sprit, massa skitsnack ;), ny vänner! Fick migrän på natten och
kräkte som en liten gnu. Min underbara pojkvän tog hand om mig
när jag mådde dåligt. Så söt du är <3
På söndagen mådde jag bättre så jag hjälpte Kalifa att byta motor
till sin bil :) Fy fasen vad grym jag är. Skruvmejseln är min bästa vän.

Jag mår såå bra! Jag är såå kär i en kille, och han råkar
vara min pojkvän. Alla andra kan fara och flyga (;
Kalifa älskar mig för allt vad han äger och har!
längesen man kände sig så älskad.

Några bilder på Kalifa.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: