2011-08-03
 12:19:55

Hbg festival - jobbjobb!

Dålig uppdatering asusual.

Jobbade hela helgen, men fick in några timmar på Hbg-festivalen iaf :)
Kalifa vann 14 nallar åt mig, så min säng syns inte längre :P haha <3
Som vanligt åt vi langos ;) i spöregn. Min kusin Diana och hennes familj
bodde hos oss under helgen, de var mkt trevligt att träffa dom!

Var sedan ledig måndag och tisdag.
Iförrgår var vi på Ikea, elgiganten, väla och sen på kvällen bjöd
min skatt mig på haket <3

Igår åkte jag å Kalifa till hans mormor och klippte lite gräs..
Sen åkte vi till Malmö och köpte en bil :) En volvo i riktigt bra skick!
Blanka papper och ingen rost. Så igårkväll installerade vi in baslåda
och lite sånt smått :) Ventilen var pajj på däcken, så när kalifa skulle
byta de satt de såå jääävlans hårt! De tog nästan 50 minuter.
Trodde han skulle ge sig, men icke!

Shit va varmt det är idag! Sitter å lökar på Kalifas säng xD


några av allarna från första kvällen :)I




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: