2011-08-25
 23:10:39

a promise

Ville inte skriva detta ihop med de andra inlägget, för
det har verkligen inget att göra med varandra..

Ibland kan jag börja gråta i min ensamhet när jag tänker
på hur fruktansvärt dåligt du har fått mig att må.
Ibland kan jag börja gråta när jag tänker på att
jag lät det fortsätta. Men jag är glad för att jag inte gav upp,
för annars hade jag inte mått så bra som jag gör idag. Allt ont kommer
med något gott, vill jag tro. Så som jag
mådde då vill jag
aldrig, ALDRIG må igen. Mina tankar var som tunga stenar på mina axlar
och fick mig att sjunka längre och längr
e ner, så långt ner att jag inte kände igen mig själv.

Ingen har någonsin fått bestämma över mig. Ingen har någonsin fått såra mig mer än
en gång, Varför fick du då fler chanser?

Sitter och lyssnar på en låt som jag tjatade ut under den tiden. Alla minnen kommer tillbaks.
Jag vill minnas. För nu vet jag hur bra jag mår, vilket är en tröst för mig.

Du förstår inte.. Du tänker inte så..


Now, I am strong. I'll promise myself one thing. Never backdown.


Jag älskar dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: