2011-04-07
 23:47:22

VIP kväll.

Kom nyss hem från väla. Det var VIP kväll :)
Träffade lite folk och min kära pojkvän skämde bort mig lite.
Han köpte ett silver armband och ett silver halsband till mig :)
Så efter det kände jag att jag var tvungen att köpa något till honom,
så jag köpte ett silver armband till honom. Han har rätt grova händer,
så det fick bli ett rätt tjockt armband så de inte såg fjolligt ut på hans
långa kropp. Fyy fan vad smycken är dyra säger jag bara.. haha!
Men det är alltid kul att göra någon glad :D Och jag blev super glad
för mina fina smycken! tack älskling, du är bäst! <3

Plåtade de jag fick av Kalifa. Hans armband får ni se annan dag :)





lovisa

sv:Härligt:d det är bra!



PUBLICERAT: 2011-04-08, 08:16:34 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: