2011-04-06
 16:37:18

I am number four

Onsdag..
Igår bjöd Kalifa mig på bio. I am number four blev det.
Det blev en väldigt sen kväll igår..
Idag var jag hos doktorn med Linnea. Hon kollade sitt knä
och jag tog provor. Sjuksköterskan stack sönder mig!!
Hon pukterade mina kärl! >tur att man är tålig..
Imorgon ska jag passa en söt liten pöjk som heter Simon.
Redan klockan 8, så de gäller att somna tidigt ikväll!

Nothing will break me down. Nothing!

Mr Big - To be with you
Hold on little girl
Show me what he's done to you
Stand up little girl
A broken heart can't be that bad
When it's through, it's through
Fate will twist the both of you
So come on baby come on over
Let me be the one to show you

I'm the one who wants to be with you

Deep inside I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: