2011-04-28
 21:43:26

Delegerings kurs

Nu är jag klar med min delegerings kurs!
Inför mitt sommarjobb var jag tvungen att gå
en mini utbildning om delegering, basal hygien,
avvikelserapporter och lagar. De var på Maria park igår
mellan kl 13-16 och idag mellan 08.30-15.00.
Bra föreläsningar och de slutade med ett prov. Som högst kunde man
ha 44 poäng och man fick högst ha 6 fel för att de skulle bli godkänt.
Jag fick 2 fel. Så skönt! Nu slipper jag vara nervös över det!
När jag kom hem vid 4 tiden stod Kalifas bil utanför vårt hus.
Han hade varit så snäll och kommit hem till oss vid 12 tiden och
hjälpt pappa med trädgården. Som dom har slitit idag!
Pappa har stora projekt.. Han har tagit ledigt hela veckan för att hålla på
med trädgården. Sen stack jag till Kören och Kalifa till sin mormor, och
snart kommer han hit igen :)

Förresten. jag har haft min iphone i exakt en vecka, och jag fick
en spricka idag. Retligt som fan! Den låg i jackan och vipps så fanns
den där. Men man ser att det är en spricka som INTE orsakats av
att man har tappat den, så ska ringa till 3 imorron och höra
vad dom har att säga..

Snart valborg :D Hur firar ni de?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: