2010-09-03
 14:06:58

Whydontyouplaylouder?

Jag vill bara må bra.. som förut!

Är fortfarande inte helt frisk, men det går framåt!
Niklas är ensam hemma i helgen, så han ska ha
lite fest å så med vänner imorron, och jag vill diit!
Varför har jag inte körkort? Och måste du bo i hjärnarp? xD
Måste planera skit bussen, och försöka skaffa dricka.
Med vadå? Har 0 kronor just nu. Får tömma mina spargrisar.
För imorron vill jag va med hjärnarparna!

Någon sa till mig att det är bra att basta när man
är förkyld. Veeeeem vill basta? (:

tell me whats on your mind dear.
<3


Tobbe

Jag kan köpa ut till dig ;) lillen ;)


Ida

awh, du e fan bääst (;


Anton

Du kan komma hem till mej istället jag bor närmre! ;)


Ida

hahah du ger dig inte :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: