2010-09-05
 19:28:38

tråktråk

Har nog aldrig varit med om nån tråkigare dag i
hela mitt liv. Har inte gjort ett dugg i princip! :(


Niklas ringde nyss och frågade om jag ville
komma hem till honom, vilket jag jätte gärna
vill. Orkar inte sitta ensam hemma nu :P
Men det sket sig.. Ska nog åka dit imorgon ist :)

Ajja, Nån tråkig jävel som kan smsa mig?
JAG HAR TRÅK ;*



Ciss

Du sa ju att du var upptagen idag när jag ringde och frågade igår om vi skulle hitta på något? :S <3


;*

Hahha jag frågade i morse om vi skulle ses juu :O

Dissarn ;)


Ida

Men förlåt, jag hade planer först. Men det

blev ändrat :P Men imorgon lr tisdag? <3


;*

Tror dig inte Dissaaarn ;)


Ida

Men sluta :(


Carolina

Skulle du inte vara med prince charming? <3


Ida

Jo, men han fick tillbaks sin feber :P <3

Vad gör du på tisdag föresten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: