2010-09-11
 17:08:30

Helg med min fiiisis <3

Igår åkte jag hem till Dessan vid lunch tid :)
buss - tåg - buss! Fick se Dessans mysiga lägenhet
som dock var liiiite stökig ;) Vi skickade ut hennes pöjk Fredrik
och började plocka undan och sen attckerade jag hennes
disk! Sen gick vi ut och gick en runda och träffade lite pöjkar.
Seeeeeen när vi var tbks i lägenheten igen kom Fredrik och
Henke dit :) Vi åkte till Landskrona en runda ^^
Sen blev det soffläge med IDOL! Till slut kom Carro och
Sandra och dåå blev det tjejkväll, graaow! me löve.
Somnade runt halv 4 tiden..

Carro & Sandra vaknade redan vid 9 tiden. böh >,<
Vid 1 tiden stack jag & Dessan hem till mig :)
Isabell & Sara har blivit dunderförkylda så det blir en
tjejkväll på 2 ;) Ingen som känner sig manad
för lite bastu, ansiktskrämer och inpackningar?
tiihithith. Men, har alltid kul med dig min fis <3


mattias

jag ville ju vara meed!! :(


ida

vrf hörde du inte av dig då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: