2010-09-27
 22:37:16

Hälsans med Anna

(Berättar om en person för Anna...)
Anna: " Jahaaa, e de han du mena!!? Ja, jag läser din blogg!"


Hahahaha, Annas konstaterande var super sött xD
Var på hälsans hus med henne innan, på ett pass.
Som hon sa inte var så jobbigt, men hon ångrade
sig sen. Det VAR jobbigt! hahaha kan fan knappt gå!

Imorron ska jag.. Hemligt, typ?
Onsdag: Träffa Fiie & bruks
Torsdag: Kör & Robiiin
Fredag; Hemmafest hos Håkansson! Längtar!
Lördag: Kanske va med Dess och Niklas? hopehope!
Söndag: INGET ;* Vad jag vet..

You've touched my heart


OOPSY DAISY!

längesen <3
Vänner sen dagis <3


adam

fullt upp denna veckan me? När ska du ha tid med mig? (A)


RoBiN aHlBeRg

aldrig :ppPppPPPppp


ida

hahaha x)


Flisan

Hahaha, så taskigt! xD Stackars lille Adam ;)


Anonym

Du har typ överdrivet med vänner


Ida

Man kan aldrig ha överdrivet med vänner...


Anonym

Kanske inte, men typ bästa vänner?


Ida

Dom jag kallar för mina bästa vänner. det är dom BÄSTA bland mina vänner. Fattaru?


Frida

fika på söndag? Är ledig heeeeeeeela dagen :) pussen


ANNA

HAHAHA! Jag läser, men kommenterar aldrig :( Jag lovar, de va inte jobbigt förra gången :O När ska vi ses igen Ida? <3


Ida

Frida: Ja, det kan vi säkert fixa :D Slå mig en pling i veckan så bestämmer vi! pöss



Anna: Dåligt av dig :( Vill ju ha massa onödiga kommentarer från dig :D HAHAHHA, jag höll på å dö. Men, fyy faan vad bra jag mådde efteråt ;) härlig känsla!

Ja, när ska vi ses igen? Har alltid tid för dig mitt lilla pyr! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: