2010-09-01
 18:42:23

Film bloggen

Som dom flesta vet så Älskar jag film!
Jag tittar nästan på film varje dag. Oftast innan
jag ska sova. Och jag tycker om att skriva. Så varför
inte starta en till blogg, där jag skriver om filmerna
jag har sett? DONE!

Ska jag skriva om ALLA filmer, bra och dåliga?
Eller bara om dom som jag tyckte om?

http://idabarnholdt.blogg.se/filmtips/


Ni får gärna kommentera om ni har sett filmerna, och berätta
vad ni tyckte. Ju fler som tkr om samma film är mer övertygande. right?


Marielle

Men du ska väll fortsätta skriva på denna bloggen?



Förstår ditt dilemma. Men det vore bra att skriva om dom dåliga också, så kan jag läsa att du inte tyckte att den var värd att se ifall jag tänkt se den. know what i mean?



Men samtidigt, är det bra om man kan gå in på din sida

och se att du tkr att ALLA är bra. dilemma dilemma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: