2010-09-05
 19:47:18

brist på annat

(Tidsfördriv) andra inlägget idag

Namn
: Ida
Födelsedatum: 911104
Bor: I en håla kallad Strövels
Ögonfärg: Blå
Hårfärg:  brunt/svart
Skostorlek: 39
Höger eller vänsterhänt: Höger
Höger eller vänsterfotad: höger
Stjärntecken: Skorpinion
Längd: Hela 164cm

Skor som du bar idag: Låga svarta ballerina
Dina svagheter:  Varm choklad & omtänksamhet
Rädsla: Jag är rädd för döden.
Målsättning: Jadu..
Vem hejar du på i fotboll: Jaag blir glad om hif vinner

Första tanke när du vaknar: VEM STARTADE TVÄTTMASKINEN?
När somnade du igår? 2 kanske
Senaste sms: Från Niklas; Aaha, ja de e tjill ^^ <3
Vad skrev du till Han/Henne?: Hemliiiss
24:de kontakten i din mobil: usch nu måste jag hämta telen också... Cornelia
Tredje bilden i ditt fotoalbum: på Linniiss
Vad gjorde du igår runt midnatt?: tittade på film & pratade med swepis kanske

Hund eller Katt
Jeans eller Chinos
Skräckfilm eller Romantisk komedi
Vänner
eller Christine
H&M eller BikBok
Pepsi eller Coca Cola
McDonald eller Burger King
Choklad eller vanilj
Surt eller Salt
Silver eller Guld
Data eller Tv

Svär du: Ja, ibland
Sjunger du: every day!
Duschar du varje dag: aa, nästan..
Gillar du skolan:  Jag älskade skolan!
Tror du på dig själv: Nej, inte nu för tiden.
Kommer du överens med dina föräldrar: Absolut!
Ska killar ha snygg mage elle snygga armar: vadå "snygga" Alla tkr ju olika

har du under den här månaden...
Shoppat: Yes
Ätit en hel ask müsli: Nej?
Ätit sushi: HAHAHA nej.
Stått på scen: aa
Bakat: jodå
Stulit något: nejdå

Har du någonsin...
ridit
: haha jo tro de lr ej
vart kär: Ja
testat snusa: Mmm.. haha!
Varit så trött att du somnat sittandes?: Många gånger
skrattat så mycket så tårarna bara spruta ut? absolut


I framtiden ...
Namn på barn?: Clara & ...
Hur vill du dö?: Jag vill inte dö
Vad vill du bli: Lyckligt gift? hahaha
Antal människor du skulle ge ditt liv för: a few.
Antal cd.skivor: inte många xD har datorn ;)
Antal piercings: vilka räknas?
Antal Tatueringar: en
Hur många gånger du varit med i tidningen: Aldrig
Antal saker jag ångrar: ojj.. 4 kanske?
har du mens nu?: nope, har aldrig mens *LER*
Vad gör du just nu? Absolut ingenting. Förjävla trist
Har du fått/köpt något nytt idag? Nope (:


älskar dig snäckan

hahahahaha, kom precis att tänka på en sak!!



" Jag är faktiskt ingen bitch, det är bara rykten"

" NEJ JAG ÄR INGEN STALKER, JAG ÄR UTTRÅKAD FÖR FAN"

"VÄNTA!! VÄNTAA! Men VÄNTA DÅÅ!! jag har en sten i skon."

"HAHAHAHA.. HAHAaahahahah, eller va? vad skrattar vi åt?"

" Ja. fast nej.. fast jo.. Eller?"

"-va? 10 sek senare..- vad sa du nu igen? 10 sek senare.. -vafan, jag lyssnade inte nu heller.. -vad sa du? (Är du döv Ida?) Nej för fan, jag är nog kär"

"När jag är tyst då tänker jag..( Ida du är aldrig tyst xD) Jooodå, det händer!"

" Tror du jag är korkad eller? O,o"



Hahahaha kmr du ihåg när jag skrev ner allt korkat du sa under en månad? HAHAHAH hittade det häftet igårkväll. Höll på å dö av skratt! Du vet verkligen hur man kan underhålla någon :) Älskar dig din glada positiva brutta


Ida

HAHAHAHHA du e fan sick!

Vissa bjöd jag faktiskt påå!!! xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: