2010-09-09
 18:54:40

<3

Orkar inte blogga just nu ;S
Dessan kanske kommer hit imorron
och stannar till Söndag <3 Sara och Isabell
kommer hit på lördag och dååå kommer de bli massa
myys!! har saknat mina flickor ;*



Vill inte vara ensam längre..


Joakim

Du är världens finaste "flick" flicka!

Du behöver inte vara ensam, tro mig!


Mellan

Jag saknar dej HELT SJUKT MKT!!!

Saknar våra skratt!!! var håller du hus hjärtat?


Sara

Hej Idaaa! Jag har fått min nya tele nu och har inga nummer kvar. Kan du smsa till min mobil? jag har samma nummer :)


Ida

Joakim : Tack vännen! <3



Mellan : Awwh :') saknar dig också! Skicka ett mess om du

vill hitta på något. <3



Sara : Yes'mam! messar dig nu ;) <3


Anonym

Du är sjukt söt Ida!!!

hade gärna fått en puss av dig ;)


Ida

Haha, okej jaha tack xD :)

Men tyvärr, mina pussar har begränsningar! haha


Jakubkathinka

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.



PUBLICERAT: 2011-02-10, 11:37:07 | URL: http://jakubkathinka.blogetty.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: