2010-10-11
 13:31:52

101010 <3

Just nu känns det som att ingenting
kan bli bättre. Jag är underbart glad över
allt som har hänt den senaste tiden!

I lördags var jag i Stockholm med Dessan,
Fredrik och Dessans pappa. Vi kollade på blue man group.
Så SJUKT häftigt. Bättre föreställning har jag aldrig sett :D NAJSIS!
Men att åka bil i 14 timmar på en dag, det är grymt påfrestande för kroppen.
Fredrik skrattade åt min sovställning. HAHA!

På fredag ska jag till Lund med Linnea, Karin, Frida och Agneta.
Vi ska på Gospel konsert! En stor gospel grupp från London.
Ska bli grymt! Efter det kanske jag ska möta upp lite vänner i stan
som ska ut för en gångs skull.

Igår var jag helt jävla döööööööd.
Men Kalifa & Gullan kom hem till mig vid 6 tiden,
sen följde jag med dom till stan. Hade en underbar kväll
med mitt hjärta! Vid 10 tiden tog jag tåget till Ä-holm
och besökte arbetsförmedlingen. Sen mötte jag Niklas, han
joinade mig hem. Så nu sitter han på min ssäng med sin lappe
och spelar wow den lille nörden xD
Snart kmr syster Linnea och Svågern Albin hem ;)


101010 <3
Stora händer >>> Stora vantar


pontus

stora händer stor snopp heter det annars. haha


Frida

grattis snuttan!


<3

Nice datum ;) Grattis! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: