2010-11-13
 19:48:53

Gubben i lådan

Att Leva eller ÖverLeva.
Har funderat rätt mycket på dedär.

Var hemma hos Mäkelä igår på lite tjeejfest (;
En hel del sprit, och massa garv! Me likeylikey!
Sen sov jag hos Kalifa.

Iförmiddas följde jag med Kalifa och tittade på när han tävlings bowlade.
Såå duktig min pöjk är! Kommer aldrig vilja spela bowling med honom på skojj.
För jag är verkligen super dålig,  och jag blir jätte sur på mig själv när jag förlorar xD
Men.. Han kanske kan lära mig några knep? ;D

När jag och Kalifa satt å väntade på bussen kom Sonny förbi, en "kompis"
till Kalifa och Marcus Boysen. Dom snackade lite, å sen frågade han mig
" Då måste de vara du som är Ida?, Dig har man hört en del om :)"
Alltså.. Boysen har snackat om mig.. igen :(
Blir så trött på att för höra detta nu.. Jag vill inte att Kalifas vänner ska
ha förutfattade meningar om mig, från Marcus.


Ikväll är det familjekväll! Kan verkligen behövas..
Har 1000 tankar som inte vill lämna mitt huvud.
Sitter bara och lyssnar på denna låten: GUBBEN I LÅDAN
Och tänker på dig..
Ska de kännas såhär?




Fridis

Vill du hitta på något nån dag? :) Längesen nu!


Ida

Självklart hjärtat <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: