2010-11-22
 18:16:23

22/11

prata med mig.. snälla..

Sitter i Kalifas kök och tittar på när Binta (hans syster)
lagar mat. Är trött och hungrig! xD
Har varit riktigt seg idag, mår nog inte riktigt bra..

I lördags var jag hemma hos Kalifa. I nästan 3
timmar var vi ute i hans garage och meckade med
kopplingen xD Kallt som sören! Efter det tittade vi på film
med hans mamma :) Mysmys! Tecknat! Sen körde Kalifa
lite folk i stan å då färgade jag Kalifas mammas hår ;D

Igår var vi på ullared en stund och efter det hos
Linneas pojkvän i Varberg. Vi kom hem vid 7 å då
stack jag till Kalifa :)

På fredag ska jag, Mamma, Emma, Linnea och mormor till
lisebergs julmarknad. Ska bli sååååå mysigt!
Fan, kom precis på att jag måste till banken.
Innan onsdag. SUCK, att jag alltid glömmer saker..
Minnet är bra, men kort!

Jag vill bli lycklig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: