2010-05-11
 19:21:52

Strokedagen

Du är fin som är, när du står med mig här.
Gör dig inte en massa extra besvär. Utan var den du e, och så ska du få se.
Du är värt allt som livet kan ge!
Varje liten sak som du gör. Varje litet ord som jag hör.
Får mig att förstå,
att en vän som är så. Är det finaste någon kan få.


Hade taktil handmassage imorse. Det innebär att man
berör/smeker istället för att "knådar". Sjukt avslappnande och skönt.
Efter det tog jag bussen till Ängelholm och gick till sjukhuset
med mor min. Det är strokedagen idag, så vi var på en föreläsning
och lite sånt..
Nu ska jag göra en engelska bokrecension. (Y) kul...

Ska förmodligen ut imorron kväll, men har samma dilemma
som vanligt. KLÄDER? Funderar på att ha min nya svarta, men
ser det för bart ut? och kommer jag frysa röven av mig?



Alex

grrgrr, skit snyggt!


Anonym

nej, ta av kläderna :D lets get naked ;)


Ida

alex :D



? Moget :P


Linnea sis

Tkr du ska ha det :) sjukt snyggt, du passar as bra i det :)<3


Pontus

lyssna på syrran! du e HET


Lilmary

Hihi ja visst är han :p

Jättefin klänning! :D



Kram



PUBLICERAT: 2010-05-12, 20:04:49 | URL: http://lilmary.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: