2010-05-20
 17:42:13

Snart klar,

hej :)
Var sjukt trött imorse, men pallade iaf
mig iväg till skolan. Teckenspråk mellan 08.45-10.15
Får VG i betyg (Y) Sen hade jag hål till klockan halv 1 >.<
Mindre kul.. Inga var ju på skolan ;s alla är utomlands,
sjuka hella i göteborg. Så jag kom ensam till engelskan xD
Gjorde mitt jävla gramatik prov som jag övat duktigt på.
Läraren rättade det direkt efter, fick 91/103. Så nu har jag
inga fler läxor i äckelengelska :D

Vad har jag kvar?

Teckenspråk: INGET
Projekt och företagande
: fördjupning om hälsoarbetet
Lindrande vård: 1 halv uppgift om vård innan döden
Sjukvård: INGET
Engelska: INGET
Svenska: INGET
Friskvård: Samma fördjupning som P&F, och en uppgift
om motivation inför motion.

SEN är jag klar :D hur många uppgifter blir det? 3?
Seen är jag klar. Helt nöjd!

Dagens hemlighet: Jag är perfektionist när det gäller att bre smör på en macka.
Det ska vara jämnt, inte för mycket och inte för lite. Skadat, jag vet.


Hatar låten, men lyssnar på den iaf xD Day'n' night


Alexander

duktigt Ida :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: