2010-05-15
 17:27:03

Sleden.

Holysmoke. Så arg jag är.
Arg för att jag inte hinner göra det jag vill..
Arg för att jag inte hinner träna och träffa
dom jag vill träffa..  Arg för att jag är så
trött hela tiden.. BLÄH!

Men SNAAART tar man studenten, och då äre
sommar som gäller :D grilla och bada ;D

Måste ta mig till gymmet imorron, även om jag
måste plugga.. har aldrig känt mig såhär laaaat.
Ska träna på måndag också.. Nu fan ska jag
ta igen det!

Så trött jag är.. Lördag eftermiddag, och jag e sleeeden. (Y)



Pontus

vackra flicka!

Förstår att du är arg. Aldrig kul att inte hinna med det man vill göra.


Sofie

Du ska inte vara arg!

fin du e! <3


u know who <3

SÖÖTNOOS! GIVE ME A CAAALLL!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: