2010-05-29
 17:26:51

Lördag

Har egentligen ingen lust alls att skriva idag..
Är smått ledsen och irriterad. Marcus har tagit bort
mig från Bdb & Fb, och hans syster & Mamma. Vad har
jag gjort dom nu då?
Han har ett väldigt udda beteende...
På balen fick jag reda på att han hade pratat om mig medans
vi var tillsammans om bra OCH dåliga saker, känns kul.. 3 år sooho.

Ge mig en Mogen pöjk, som vet vad han vill och inte krånglar.

Nu ska jag glo på film och mysa med taiga.


sarastille -

fin blogg :)



PUBLICERAT: 2010-05-29, 19:13:29 | URL: http://stiille.blogg.se/
Sara H,

Häng inte upp dig på henne darl!

Det finns killar som är 1000000 gånger bättre än han, och du vill inte ens ha honom xD Det är den där ex-effect som vi pratade om när jag gjorde slut med Hampus xD Man vill för allt i världens inte ha dom, men man vill inte att någon annan ska ha dom, eller att dom behandlar en som luft.

puss på dej sötfia


Sara H,

honom*


Ida

Mm, men alltså jag är inte svartsjuk. För jag tycker inte om honom på det sättet längre. Men att han behandlar mig som ingenting är inte snällt. Han har tagit bort hela min familj från facebook, vad har dom gjort honom? Han har dock varit hemma hos mig 10000 gånger. Så fattar inte vad han håller på med.


Jonas

vad fin du var! :)



PUBLICERAT: 2010-05-29, 23:24:12 | URL: http://jajnus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: