2010-05-05
 22:26:43

Kaos.

Allt blir inte alltid som man har tänkt sig..
Verkligen inte,


Vill bara till doktorn nu och kolla maagen.
uschuschusch.. Jag vet ju nästan vad det är.
Eller, han sa ju sist vad det var.. men man måste
ju kolla igen, eftersom man måste vänta ett tag
lr vafan de va.. Har ont, är uppblåst som en jävla kossa.
känns kul.

Alla mina ICKE skånska vänner, fattar inte vad jag säger när
Jag säger att Emilush är vår mattant, så lyssna här. 1:50 min
in i låten är det han som rappar






Förresten.
Jag klarar inte killar som ljuger för mig.
Jag klarar inte allt för deprimerade killar.
Jag klarar inte killar som tjatar.
OKEJ?


Marielle

Sjukt vad vacker du är! Skulle gärna vilja ha dina ögon <3


Sebastian

Ska jag pussa på magen och se om det försvinner?

Eller kan jag följa med dig till doktorn om du inte vill

gå dit själv, allt för dig finaste!


Matilda

finns för dig!

Så långa ögonfransar! ge miig!


Maja

Hatar krånglande magar, har en jag med. Inte kul alls..



PUBLICERAT: 2010-05-05, 22:57:49 | URL: http://mcaria.blogg.se/
Carl

Äru på smällen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: