2010-03-25
 16:11:39

VÅR :D

Det har löst sig mellan mig och min lilla
Neuman nu. Igår kändes det nästan hopplöst, men vi
pratade ut idag, och nu skrattar vi hjärtligt tillsammans igen.
hatar konflikter. Usch!

Åhh har längtat as länge! Nu kändes det bara som ett
slag i magen. Det gör ont, och känns konstigt.
Jag hatar känslor när de gör ont. Annars älskar jag dom!

Ska typ packa de sista.. Läxböckerna tar ju halva
väskan :( Jävla mög.. & vädret förvirrar mig ;o
Satt och solade i 45 minuter innan. Skit skönt!

Snart ska man väll till kören och sjunga litta,
träffa mina pinglor ;) grr

Orkar inte.

Lyssna med spotify :

I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, whataya want from me
Whataya want from me


David <3


Carolina

Gumman :(


Ida

mm mjo, känns rätt kasst <3

Kan du ringa mig ikväll? need someone 2 talk 2 <3


Eliiin

Va e de ida? :(


Ida

är typ, förvirrad. :P


Fiiie

Idaaa, ses innan du åker? :D kommer sakna dig ska du veta!!! <3


Ida

Du e för söt! Men jag hinner nog inte de :( har ont i huvet nu och ska hitta vilka JÄVLA kläder jag ska ha på mig imorron. Och ingen hjälp får man heller xD

& jag kmr inte till stan imorron, tar ju tåget vid 12 så de e inte lönt. PÖSS <3


Tobias

<3


Sariiis

älskar dig ida <3


Carolina

älskar diig idaa <3


Niklas

Älskar dig idaaa :D <3


Fiie

Love you ;)<3


Carl

älskar dej snygging ;)


Anna ;*

jag älskar också daaj :D <3


Emma aop

Iiiida! Älskar diiig <3 ppuuuss


Johanna

älskar dig :)


Elisabeth

äääälskar diiig Idaa :D <3


ullebulle

Älskar dig idis :)


Emelie

älskar dig (L)


David

Va söt du är Ida när du sitter här i min säng :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: