2010-03-09
 22:40:19

TOPPEN KVÄLL!

ÄNTLIGEN! Är projektarbetet avklarat!
Galan hölls idag och jag tyckte att den blev
mycket lyckad :D Min röst lät förjävlig, men jag
tror att alla hörde vad jag sa ;D Super rolig underhållning,
god fika, trevligt sällskap och bra lotteri :D GOTTE!

Fick precis ett meddelande på facebook :D

Linnea Gustafsson
tack för en jättetrevlig kväll :) blev megalyckat! Du är ju fan en riktig komiker gumman ♥

Det värmer riktigt mycket att höra sånt :D Hade jätte trevligt!
Och komikern, hahah! Ludde, 20 år från Malmö. Så rolig!!
Så ni som inte kom, SYND OM ER!


Såååå SKÖNT, nu slipper jag ligga å tänka
på det om kvällarna :) Nu vill jag bara krypa ner
i sängen och sova i flera dagar :D Helst dock inte ensam (A) <3

David <3


Clara

(Y)


Pontus

Fan va gött att det gick bra!! Vill se inspelningen sen :D Synd att jag inte kunde komma :(



oohh, David ;)


Ida

Ja, där missade du verkligen något Pontus :P

Klart du ska se inspelningen! Vi kan ha en HELKVÄLL där vi ser hela ;) hahah.



Ja, David! Sjukt underbar e han :)


Pappa

Mycket lyckad kväll !

Jag blev väl informerad om hur bra det var när jag kom till jobb, (Magnus och hans vänner). Min ledighet i går bjöd Claes på så jag/vi blev sponsrade med tid från mitt jobb:-)


David

Va bra att det blev lyckat! :)

Synd att jag inte är hos dig så jag kan krypa ner med dig;) <3


Ida

Pappa; hahaha! Sponsrad med ledighet? Åh så bra :D:D

Jag tyckte att det gick jätte bra, och jag hade jätte roligt :D



David; Ja, är helnöjd :D Komsikoms!! <3


Timmy Andersson

Jag vill också krypa ner med dig Ida :D


Ida

Haha, sorry du! Min säng är paxad :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: