2010-03-23
 19:24:10

Studentmössa :D

Jag orkar verkligen inte med drama nu.
Jag orkar inte 12års fasoner. Fick studentmössan idag :)
Passar bra och är jätte fin! Så den 11 Juni, då jävlar :D
När jag kom hem, såg jag ett kuvert på bordet som var till mig.. d
et var en fin liten räkning från biblioteket. Jag är nån vecka försenad med en bok,
så nu ska jag betala 400 kr har dom tänk. Mamma tkr inte de,
så hon ska ringa dom imorron!

Har börjat packa nu :O har aldrig varit hemifrån
i 9 dagar innan. Så ja.. Ibland önskar man att man kunde vara kille.
Slippa smink, plattång, bhar, och 10000 olika tröjor. Men men.
HAr börjat packa ner några tröjor jag ska ha med mig, så att jag
inte använder dom innan dess ^^ Lätt hänt om man heter Ida..

Jag vill se film.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: