2010-03-08
 16:12:06

Putte då,

Efter en såååå bra helg, så kommer det en
rent ut sagt, SKIT MÅNDAG.

Vaknade och kunde i princip inte prata.
Har känt hela helgen att min hals har varit lite
konstig. Men nu är den ur funktion! Har köpt strepsil,
men de funkar knappt jue.  Hur ska det gå imorron?
På tal om det.. Så beroende man är av andra när man gör något
sånt här. Inge kul alls ju!

äsch.. Efter skolan stack jag med Johanna och hjälpte
henne med balklänningsletande. Vi hittade en jätte fin :D
Den är grön! Hon ska ha den :))) Så nu är vi båda gröna,
vi kom fram till att hon är shrek och jag är Hulken :D

Hahahahah, alla hade 1000 frågor idag. Nyfikna pluttor.
Fick be några att sluta smsa i fredags, lite pinsamt att
telefonen plingade hela tiden :P  Så idag fick man höra
det också..

Träffade en viss person på bussen idag. uff

Putte då <3


Emma m

Hahaa! Men förlåt då :D

Du kan la inte hjälpa att du har kompisar? ;D


Ida

hahaha, kan jag hjälpa att jag har NYFIKNA vänner?

sötnosar!


Emma

Hahahah, klart man är nyfiken :D

Och det var inte mkt du berättade idag. Snålis!


Ida

amen ge er :P Terra nån annan ist :D <3


David

usch då, ska du sjunga imorgon också eller? :/



Haha putte:P sötnos Ida <3 <3


Ida

Nej tack & lov ska jag inte sjunga! Bara prata inför hur mycket människor som helst känns det som, och jag låter som.. jag vet inte vad :O



Putte dåå <3


jonAS

sv; ja den är fett snygg :D åh vill ha den nu ju..



PUBLICERAT: 2010-03-08, 23:45:09 | URL: http://jajnus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: