2010-03-30
 19:05:02

"oh matchande, grr grr!"

Idag har jag varit ganska ensam då
David har varit i skolan och nu är han och jobbar.
och Kevin har varit i Kristinehamn hos sin familj..
Så jag gick ut en runda. Jag hittar till köpcentrat, så dit travade
jag! Gick runt i lite affärer, och hittade en kofta och ett par
spetstrosor i typ, persika färg? dvs lite mot orange?
Så när jag skulle betala så sa hon i kassan
" Oh matchande Grr grr!" HAHAHAHA fick fan hålla mig för att
inte börja garva.. jag bara " ja, jag gillar den färgen" hon bara;
" Ja, den e dösnygg!" Jag tkr att värmlädska är DÖ härlig, men
hennes dialekt var fan ännu bättre.  så kul!


Sara

HAHAHAHAHHAHAHAHA


sis <3

HAHAHHAHAhahahHA xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: