2010-03-02
 22:51:13

ledig :D

Varför känner man för att spela piano klockan
kvart i 11 på kvällen? När alla sover? Uff..
Känner verkligen för det nu.. Lyssnar på en låt som jag
älskade att spela innan.. Kanske därför!

Nu äre snart bara 2 dagar kvar tills David kommer.
Hela klassen vet det nu tydligen xD Många läser min
blogg, men kan folk undgå att veta när Teuta och
Taulanta sitter å är nervösa med mig? hahaha, fett söta!
Jao, alla vet. haha! Cp nervös jag e..

Så äre :D Idag har det varit en lång dag.. Ett under att jag
inte sover! Imorron är jag ledig :D Ska åka till Ängelolm vid
halv 3 och få en liten spruta i gumpen HAHA, uff.
Sen ska jag till Helsingborg och träna :))

KÖSS

<Systrar <3


David

hahah va söt du är <3 <3


AMANDAWAHLGREN

hihi:D



PUBLICERAT: 2010-03-03, 11:57:11 | URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Linnéa <3

david tkr du itne att jag e söt då :(

du kunde faktiskt skrivit "vad söta NI är" ;)


David

okej då NI är söta :) <3

Men du är ju syster till Ida så det är självklart att du är söt då Linnea ;)


Linnéa

så ska det låta David :D (Y)


Ida

Hahaha, FJÄÄÄÄÄSK! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: