2010-03-24
 17:28:04

Jag kan inte tvätta :o

Du är så opedagogisk att det inte är klokt.
Vad vill du att jag ska säga? Sånt här höll
man på med när man gick i sjätte klass.
Jag umgås med allt och alla och hänger inte
folk i röven, så är det bara.


"Jag är självständig. jag är SJÄLVSTÄNDIG!"
" Men ida käften, de är du inte alls! Du kan inte tvätta"

HAHAHAHHAHAHAHAHA, pallar inte dina "snabbisar ;)" Sariiis <3
Men mja, jag kan faktiskt inte tvätta. Men jag ska lära mig att laga mat :D
Pontus säger att de fixar sig!, " man tar en kokbok, eller läser på förpackningen"
smarting (Y)

Idag, hade vi en kort skoldag :D lr iaf jag.
Engelska 08-15-10.00 :)) Vi hade grupparbete.
Vi i vår grupp skulle skriva ett brev till några ungar
i andra länder att förklara var namnsdagar är. jippy..
Efter de, gick jag å tränade :)

Började packa igår :O packade ner dom tröjorna jag ville ha med mig
så att jag inte skulle använda dom..

Känner mig riktigt på G! :D Känner för att sminka mig..
hahaha. arå, ttys <3

Baby you're all that i want <3



Mimms

haha, hörde att Felix kallade dig bortskämd idag xD Du kan väll inte hjälpa att dina päron har pengar och inte hans? :O


Idis

Haha typ :P nej men jag bjöd honom på en kaffe sen & då vare bra ;) Stackars lilla pöjk!


Carolina

Hahaha Felix felix felix! Om han bara visste ;) GRR!

älskar dig snäckan! Och du, jag kan lära dig att tvätta ;)

Kom hit på lovet så ger jag dig en hel kurs gratis :D

Nej visst fan, du är borta då ;( bajs! <3<3<3


Elin

Ska du vara borta HELA lovet? vad tänkte du med? bara lämna oss andra ;(

Btw, de där i början. SKIT I NA! Hon är ju dö löjlig!!!!!


Anonym

Grrr


Tobias

Hola Guapa! ;)


Ida

Carolina; vet gumman! :( Men efter lovet, då jävlar ska vi tvätta :D



Eliin : Flåååt! (A) <3<3



Tobias Hola Señor!


David

Haha jag har tvättat själv sen 3år tillbaka:P

Snart fredag iiida :D <3<3


Ida

haha! Min mamma tvättar ;$ men jag kan diska :D

Jaa, längtar <3


Pappan !

Jag vet inte hur tvätt maskinen funkar! sen kommer det här med sortering??



vaaa kan inte allt torktumlas ?????


Ida

Sorteringen har jag fått kläm på :O Underkläder och handukar i den vita och kläder i den blåa :D FAST där kmr de kluriga, bhar ska vara i den båa :D fråga mig inte varför :O


Timmy

Du är vacker ida


Ida

Tack ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: