2010-03-20
 12:26:09

dansdansdans

Är riktigt kär i en låt just nu!
Kommer snart hata den, för jag nöter verkligen ut den. som vanligt..
Lyssna med spotify

Igår.. hahaha! fyfan!
Förkrök hemma hos Yasse! Massa brudar och Benny ;D
Han hade tråkigt, så han följde med mig :) Rätt kul att
han inte kände igen mig :)
Iaf. stack ut vid halv 11. stack till cromm och träffade Sandra,
Sara, Malin & Mikaela :D Riktigt rolig kväll ;D Har nog aldrig dansat
så mö :D dock var inte alla danser uppskattade.. En äldre indier
frågade om han fick bjuda mig på en drink, jo men visst :D
Men vafan trodde han? Att han fick talla på mig hela kvällen efter de?
Han pratade engelska och frågade " you got a boyfriend?"
och jag bara " I think so!?"  " think?" " well.. im not available"
Tror ni de stoppade honom? :S Jag blev äckligt äcklad så jag bara " BENNY
NU DANSAR VI" fy fan va stora ögon indiern fick. urk...
Dom försökte verkligen fylla mig under bordet igår. Men jag är inte den som
är den, jag vet min gräns. Blev MYCKET dansade, såå kul! Hela kvällen
tänkte jag på hur mkt jag ville ha david där! Mysdans är det bästa som finns (L)

Idag, ska jag inte göra ett SKIT! Benny frågade om jag ville hem te honom
och kolla film, men jag tänker inte lämna huset idag xD tänker gå med
pyamas och tänka på Daaviiid heela dagen<3


Fiie

Egentligen fattar jag inte va du dricker alkohol för?

Du är fjollig, rolig, snygg & har självförtroende ute vilket fall som helst :D


Ida

För att jag tkr att det är gott? :P

Hahaha, Fjollig är jag väll ändå inte ;o


Maliin

Hahaha, du var poppis igår ;D

Gillade din topp :D Snygging, grr!


David

Sötnos! <3


Ida

Tack Malin :D Hahaha (A)



David, <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: