2010-03-18
 19:20:27

All I ever wanted

Låång skoldag idag! trött man blir.. Sover dåligt
om nätterna också ;/ vet inte vad det är.

Fick hem tågbiljetterna till Karlstad idag :)
Så är borta hela lovet, ska bli såå skönt! Slippa
hålan ett tag, fast kommer sakna alla mina underbaringar såklart!
Ni gör mitt liv perfekt! <3

Imorron är man ledig :D Ska ut med bruudarna imorron :D
Förkrök hemma hos Yasse! Så bli underbart kul :D as usual!
Har alltid kul med er, flipp!!
Åh vill sola! Men blir så röd.. så får vänta till.. måndag?

Just nu lyssnar Ida på:  ( spotify )
Denna
& DENNA



Känner mig inte bra nog för dig ;/


Tobias

vem skulle du INTE vara bra nog för?

Ta inte detta fel Ida, men du är verkligen "flickvänsmaterial", om du förstår vad jag menar. Du är omtänksam, söt, rolig och busig! Vem älskar inte dig? :P



Imorgon ska jag bjuda på en drink :D Eller en shot, du bestämmer :)


Josse

Tobias, (Y)


Ida

Hhahahaha Tobiiias, vad är du nu ute efter?


tobias

hahaha!

Ingenting (A) Vill bara inte att du ska känna så :P


Ida

Awh. putte då!


Sandra

HAHAHAHHAA,

tänker fortfarande på de du gjorde idag !!

Kan inte sluta garva xD Det borde du skriva om

i din blogg!! Vi har sämst humor, hahahahaha!!!



Jag ÄLSKAR din humor, jävla knasunge!! <333


Ida

Men sccchhhh!!! xD

Hahahaha, jo jag vet. det var litta roligt ;) <3


David

Håller med Tobias!

Du är för bra för mig! Det har jag alltid sagt och det säger jag fortfarande Ida! <3<3


Ida

Ingen är för bra för dig, vet inte var du har fått det ifrån.. <3<3<3<3<3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: