2010-03-04
 19:01:50

----

Kräkpåse, någon?

Är så nervös att jag mår dåligt!!!


Carolina

vad är det du är nervös över? :S


Ida

Meh va troru?

Att han inte kmr tycka om mig..

mitt utseende, hela mig? vet inte...


Carolina

Du säger själv att du inte är ytlig,

så vafan är de här för snack? Du gillar hans

insida, så varför skulle han inte känna samma som dig?

Vi frågar dig " Tänk om inte du tkr om honom då", eftersom du verkar så helsäker på att han inte kmr tycka om dig. Och då säger du att DU vet. tänk så vet HAN också? Ge dig nu.

Älskar inte han dig för den du är, finns det 100000 andra som gör det.


Ida

Men åh. Jag vet inte.


Fiie

Du är en sötflicka! Hela du är söt :)

Klart han kommer älska dig! Who doesnt?


David

:/ <3 <3


Ida

:( <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: