2010-07-07
 22:22:36

Taiga är Bäst ;*

Kom precis hem från bruks :)
Det var avslutning, och det var en liten tävling.
Taiga var jätte duktig som vanlig! Imorgon
är vi bjudna hem till Kent på grillning och badning :D
Har lovat att åka hem till Niklas imorron och stanna där
i några dagar :D Men kanske ska skjuta upp de till fredag,
om det går bra för honom. Vill ju baada :D <3

Well, är det såhär det känns? Har glömt känslan.

Hahahaha så söt min lillasyster är.. hon kom precis in till mig
och sa " duu, nu ska jag fråga en sak som man kan fråga
systrar emellan" så jävla sött xD <3 Frågan får ni inte veta (6)
Som sagt, systrar emellan <3 älskar dig Linnea!



Det går att öppna hjärtat i armbandet, och sätt en liten bild där i.
Men jag har ingen bild att sätta där i..


Dagens hemlighet:
Har jag berättat att jag valde blodkorv
istället för prinsesstårta när jag fyllde år för ett antal år sedan?

Normalt, i know!


Mikael Lövgren

blodkorv e fan gott :O


Linnea sis<3

tihih :$

Älskar dig :* <3


Jonasnathalie

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-03-18, 14:52:57 | URL: http://jonasnathalie.blog24h.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: