2010-07-24
 15:58:01

great

Var på haket och åt med victum' töserna!
Mycket trevligt! Sen blev det en "mini tura" efter det ;D
Höll på att missa båten, men dom väntade i 3 minuter för vå skull :D

Igår skulle jag inte göra någonting.
Men så skickade Benny sms vid halv 10
å frågade om jag inte kunde komma till hbg xD
Så sprang in i duschen, gjorde vid mig och
kutade till bussen halv 11 :) Träffade Niklas, och
massa Ängelholmare också, sen kom Boysen förbi.
Mådde inte reedigt bra och var trött, så jag följde med
honom hem och sov där. pallade inte vänta på mina cp buss
som inte skulle gå på nån timme. UÄK!

Så tack för en trevlig kväll allihop! Familjen är på
släkt träff hos Anders och Lotten, och jag skulle hem
till Melanie, men jag kan inte komma dit >.< Bussarna
går inte, och ingen vuxen hemma. great.


Louise

Boysen as in Markus Boysen? Var de inte slut mellan er? ;O


Ida

Marcus Boysen ja.. Jo, vi är inte tillsammans. vadå då? :P Vi är vänner igen :) Blev trött och orkade inte vänta på bussen. Så jag sov hos honom ^^


Martin

"Sov"


Ida

Ja, vi SOV.


Martin


Martin

Säger du det så ;)


Ida

Ja, det säger jag :P Bara för att du är så desperat att du

ligger med allt och alla ;)


Martin

De där var inte snällt :D Men sant ;)


Ida

Jag är inte snäll

Men öh.


Sara

När ska vi uuut? <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: