2010-07-17
 23:17:22

Fäääst

jag HATAR när jag inte vet var jag har folk.
Vad är ditt problem? Berätta istället för att ignorera.
Bah, orkar inte känna såhär. Fuck feelings.

Är på fest humör. Idag igen!! Det blev liite mycket
sprit igår tror jag. Mådde as illa ett tag, men de la
sig TACK OCH LOV. tror jag kissade bakom ett elskåp
framför en rondell. Hoppas på att ingen såg mig.
Sen hittade jag en wonderbaun (stavning?) & jag har
tydligen ett förhållande med Nisse. Haha!
& En kille frågade om jag skulle följa med honom in på dass.

Iprincip såg gårkvällen ut så. & vi sjöng kareoke. (Y)
Festa med mig, och de blir ett minne för livet ;) GRAOW.


Martin

Partypinglan nr 1 ;) Jag ska festa med dig!


Anonym

gulligt leende :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: